Семінари, тренінги, методичні заходи - життя вчителя насичене такими заходами, що проводяться на різних рівнях. Однак участь в науково-практичній конфереції в ролі доповідача - дещо інше, що вимагає від вчителя значної попередньої праці. Ця праця полягає насамеперед у підвищенні власного рівня теоретичної підготовки, і, на мою думку, є надзвичайно корисною. Чому? Можу назвати щонайменше кілька важливих моментів: 1. Підготовка доповіді (особливо підготовка статті згідно з вимогами ВАКу) вимагає грунтовного ознайомлення з науковим доробком з конкретної проблеми: статтями, монографіями, тощо, їх аналізу та узагальнення отриманої інформації. 2. Співставлення власного досвіду з науковими дослідженнями що проводяться в Україні сприяє адекватній самооцінці доробку педагогічного працівника, адже ми часто працюємо в "полі підвище
... Читати далі »
Всі вчителі рано чи пізно чують на свою адресу запитання про наявність і кількість публікацій у фахових журналах, участь у науково-методичних та методичних конференціях. В принципі, оприлюднення творчого доробку вчителя - справа необхідна, адже саме таким чином (через публікації) ми дізнаємось про інновації в освіті. З іншого боку - публікації статей в "паперовому" журналі іноді доводиться чекати роками. А іноді - ні. І залежить це іноді не від якості поданого матеріалу, а від його актуальності саме для даного видання, адже тематику номерів журналу планують задовго до їх виходу в друк. В "редакційному портфелі" одного з найавторитетніших видань одна з моїх статей пролежала кілька років. За цей час мій статус істотно змінився - я змінила місце роботи, захистила дисертацію, а у вихідних даних статті значилось місце роботи, неакутальне вже років зо три. Саму статтю надрукували практично без
... Читати далі »