Головна » 2011»Лютий»25 » Участь у науково-практичних та науково-методичних конференціях
18:21
Участь у науково-практичних та науково-методичних конференціях
Семінари, тренінги, методичні заходи - життя вчителя насичене такими заходами, що проводяться на різних рівнях. Однак участь в науково-практичній конфереції в ролі доповідача - дещо інше, що вимагає від вчителя значної попередньої праці. Ця праця полягає насамеперед у підвищенні власного рівня теоретичної підготовки, і, на мою думку, є надзвичайно корисною. Чому? Можу назвати щонайменше кілька важливих моментів: 1. Підготовка доповіді (особливо підготовка статті згідно з вимогами ВАКу) вимагає грунтовного ознайомлення з науковим доробком з конкретної проблеми: статтями, монографіями, тощо, їх аналізу та узагальнення отриманої інформації. 2. Співставлення власного досвіду з науковими дослідженнями що проводяться в Україні сприяє адекватній самооцінці доробку педагогічного працівника, адже ми часто працюємо в "полі підвищеної уваги", і витрачаємо час на відкриття того, що веж відкрито іншими, тобто в кінцевому результаті, витративши час на работу в бібілотеці, ми його економимо, оскільки не намагаємось створити велосипед, а знахоимо, що ми можемо вдосконалити в його конструкції. 3. Не секрет, що теоретичні знання "вивітрюються" дуже швидко. Вкрай важко вчителю з багаторічним стажем сформулювати основні принципи дидактики чи без запинки переахувати всі типи вправ за різними підручниками з методики викладання "свого"предмету. Підготовка огляду останніх дослідженб з проблеми, над якою працює вчитель, допомагає відновити професійний понятійний апарат, вільно використовувати його у повсякденній роботі.
Звичайно, першу статтю написати важно - не соромтесь звертатись за допомогою до колег, які мають відповідний досвід. А тим, хто не має можливості поїхати на конференцію в інше місто раджу приянти участь у наукових Інтернет-конференціях. Яких саме? Раджу подивитись тут і тут. Успіхів!