Субота, 20.04.2024, 11:20Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт

Івашньової С.В.

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Схема поглибленого аналізу уроку


Схема поглибленого аналізу уроку

 І. Цілеспрямованість уроку.
1.    Визначити практичну, виховну, розвиваючу, загальноосвітню цілі уроку.
2.    Встановити відповідність цілей уроку його місцю в ситуативно-тематичному циклі, типу уроку та етапу навчання.
ІІ. Структура та зміст уроку.
1.    Назвати етапи уроку.
2.    Співвіднести їх  послідовність і розподіл у часі з поставленими цілями  та віковими особливостями учнів і конкретними умовами навчання.
3.    Дати детальну характеристику зафіксованим етапам уроку.
А. Початок уроку:
-       Визначити форму проведення уроку та оцінити мотиваційний потенціал, відповідність віковим особливостям і рівню мовної підготовки учнів;
-       Сформулювати навчальні завдання початку уроку та визначити їх зв’язок з  цільовою установкою уроку;
-       Встановити відповідність використаних прийомів поставленим цілям;
-       Оцінити ефективність використаних засобів навчання;
-       Охарактеризувати мовленнєву поведінку вчителя.
Б. Основна частина уроку ( з урахуванням конкретних ланок уроку):
а) подача нового мовного матеріалу:
-       Визначити адекватність прийомів навчання етапам формування мовленнєвих навичок, труднощам засвоєння даного матеріалу і рівню підготовки учнів;
-       Оцінити рівень вмотивованості та мовленнєвої спрямованості  подачі мовного матеріалу, забезпечення мовленнєвої  та розумової активності учнів;
-       Назвати використані прийоми поточного контролю та оцінити їх адекватність поставленим цілям;
-       Визначити виховний, освітній, розвиваючий потенціал використаних прийомів та їх відповідність віковим особливостям учнів;
-       Оцінити мовленнєву поведінку вчителя;
б) активізація дій учнів у використанні мовного матеріалу:
-       Встановити відповідність мовленнєвих одиниць та послідовності вправ етапам формування мовленнєвих навичок;
-       Визначити співвідношення некомунікативних і умовно-комунікативних вправ та оцінити його раціональність з урахуванням труднощів засвоєння мовного матеріалу;
-       Оцінити рівень вмотивованості та мовленнєвої спрямованості тренування;
-       Визначити прийоми активізації роботи всіх учнів та оцінити ефективність прийомів з урахуванням вікових особливостей учнів;
-       Встановити зв’язок урочного тренування з виконаним домашнім завданням, оцінити ефективність форм його перевірки;
-       Назвати використані допоміжні засоби навчання, оцінити ефективність та відповідність віковим особливостям учнів і рівню їх підготовки;
-       Визначити прийоми поточного контролю та оцінити їх адекватність поставленим завданням;
-       Визначити виховний, розвиваючий, освітній потенціал використаних прийомів навчання;
-       Оцінити мовленнєву поведінку вчителя;
в) практика в спілкуванні:
-       Оцінити рівень вмотивованості та ситуативної забезпеченості іншомовного спілкування учнів;
-       Визначити відповідність методичних прийомів етапам розвитку мовленнєвих умінь;
-       Назвати прийоми активізації роботи всіх учнів;
-       Визначити адекватність прийомів контролю його об’єктам;
-       Встановити зв’язок урочної роботи з виконаним домашнім завданням та оцінити ефективність форм його перевірки;
-       Визначити виховний, розвиваючий, освітній потенціал використаних прийомів навчання;
-       Оцінити мовленнєву  поведінку вчителя.
В. Завершення уроку:
-       Оцінити своєчасність і чіткість  пояснення домашнього завдання, його підготовленість проведеним уроком і мотивуючий потенціал;
-       Визначити забезпеченість усвідомлення учнями досягнутого рівня практичного володіння мовою;
-       Оцінити об’єктивність виставлених оцінок, їх мотиваційний і виховний потенціал.
ІІІ. Результативність уроку:
-       Визначити ступінь успішності виконання плану уроку.
-       Встановити відповідність досягнутого на уроці рівня сформованості мовленнєвих навичок та умінь поставленим цілям.
IV. Рекомендації щодо удосконалення уроку.
Залежно від результатів уроків сформулюйте конкретні поради щодо:
-  поліпшення вибору методичних   прийомів навчання;
-           забезпечення вмотивованості і мовленнєвої спрямованості вправ;
-           удосконалення організаційних форм уроку;
-           раціональність використання допоміжних засобів навчання;
-           поліпшення мовленнєвої поведінки вчителя.
Пошук
Нова інформація
[25.01.2011][Мої файли]
9 клас. Здорове харчування. (0)
[24.01.2011][Мої файли]
Тест для Test-W (1)
[10.01.2012][Мої файли]
Як створити комікс (2)
[23.01.2011][Мої файли]
Лицарський турнір-2 (0)
[26.01.2011][Мої файли]
Wetter (0)
[03.05.2011][Мої файли]
Презентації з макросом DragandDrop (0)
[26.01.2011][Мої файли]
Essen. Gerichte (0)
[31.10.2011][Мої файли]
ІКТ супровід уроку "Мій дім" (0)
Видавництво «Шкільний світ»

Банк Интернет-портфолио учителей

Шукайте мене також на інших ресурсах в мережі Інтернет!