«Для вивчення мови
більш важлива вільна допитливість, аніж сувора необхідність»
Августін Аврелій
Основні дані
Оcвіта: Одеський державний університет ім. І.І.Мечникова, факультет
романо-германської філології
Фах: викладач німецької мови та літератури
Кваліфікаційний рівень: вчительвищої категорії
Педагогічне звання: вчитель-методист
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Місце роботи: Олександрійська гімназія-інтернат
Загальний стаж роботи: 25 років
Педагогічний стаж: 15 років
Стаж роботи в гімназії-інтернаті:5 років
Методична
проблема
Інформаційно-комунікаційні
технології на уроках іноземної мови
Актуальність
досвіду
використання
інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні іноземній мові відповідає
сучасним підходам організації процесій навчання в умовах інформаційного
суспільства та сприяє формуванню комплексужиттєвих компетентностей, зокрема інформаційної, методичної, мовної,
комунікативної, технологічної.
Наукова
новизна
комплекснийпідхіддо використання ІКТ на уроках іноземної мови з урахуванням дидактичної
мети як уроку в цілому, так і його окремих етапів:
формулювання провідних принципів використання ІКТ;
систематизація даних щодо функціональних можливостейдоступних програм, надбудов, ППЗ;
визначення місця використання того чи іншого засобу ІКТ в дидактичній
структурі уроку іноземної мови
Практична
цінність
створення мультимедійного методичного забезпечення (тематичні
презентації,відео- та аудіофайли, тести
тощо)
розробкаконспектів уроків та
позакласних заходів відповідно до методичної проблеми
розробка та проведення семінару-тренінгу «ІКТ на уроках іноземної мови»
для вчителів м. Олександрія (грудень 2010 р.)
Результативність
навчання
Навчальнийрік
Рівень навчальних досягнень
Низький
середній
достатній
високий
2008-2009
1%
57%
30%
12%
2009-2010
-
32%
54%
14%
2010-2011
(1 семестр)
-
7%
75%
18%
Розподіл
рівнів навчальних досягнень учнів у І семестрі 2010-2011 н. р.
Участь у науково-методичних конференціях різних рівнів:
міжнародних: "Інновації у вищій освіті" (Ніжин, 2005); "Наука и образование" (Белово, Россия, 2006); "Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу (Ніжин, 2007), "Наука и образование" (Белово, Россия, 2008); "Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу (Ніжин, 2011)
всеукраїнських: "Інформаційні технології в педагогічній освіті" (Луцьк, 2006); "Інноваційні технології навчання, виховання та розвитку молодших школярів" (Чернігів, 2006)
всеукраїнських інтернет-конференціях: "Науковий потенціал України 2010"; "Інтернет-русурси української науки" (2010); "Сучасна наука в мережі Інтернет" (2011)
Нагороди
Подяка МОН України та Intel, 2008 р.
Участь у фахових конкурсах
2006, "Samsung Назустріч знанням" - 15 ПК для навчального закладу 2006, стипедія Гете-інституту для підвищення кваліфікації в м. Мюнхен, Німеччина 2008, Укртелеком "Назустріч знанням" - річне безкоштовне підключення навчального закладу до мережі Інтернет 2011, Лауреат ІІ обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2011" в номінації "Німецька мова" 2012, сертифікат учасника Восьмого Всеукраїнського конкурсу "Вчитель-новатор" 2012, призер конкурсу "Проектування ІТ-супроводу сучасного уроку" ОІППО ім. В.О. Сухомлинського - 2 місце 2012, призер конкурсу "Partnerschule", порталу "Partnertschule" комісії Міністерства культури ФРН 2012, призер конкурсу "Стань відомим з HUEBER!"( спільний конкурс видавництва HUEBER, ФРН та фірми ТСП, Україна ( http://tsp-books.com ) - 2 місце http://prezi.com/nkrt7drpqcju/portfolio/