Основі компоненти структури уроку
(за Вишневським О.І.):
а)організаційна частина;
б)постановка мети та прогнозування результатів навчання;
в)фонетична зарядка;
г)ознайомлення з новим матеріалом і формування навичок (вкл. матеріал попередніх уроків);
д) розвиток умінь (аудіювання, говоріння, читання)
е) домашнє завдання;
ж) підсумки уроку.
Урок вступного курсу
1. Організаційна частина (1-2 хв.)
2. Визначення мети уроку ("Навчитись називати...”, "Навчимось висловлюватись про ....”, "...розповідати про....”)
3. Фонетична зарядка (повторення хором за вчителем)
4. Усне тренування (30-35 хв) – засвоєння слів та мовних зразків, масові форми роботи – хорове, індивідуально-масове тренування, роботи в парах.
5. Розрядка.
6. Техніка написання букв.
7. Домашнє завдання.
8. Підсумки уроку.
Урок на початковому етапі навчання
1. Організаційна частина.
2. Визначення мети уроку.
3. Фонетична зарядка (хорова)
4. Ознайомлення з новим мовним матеріалом.
5. Формування навичок говоріння.
6. Розвиток умінь:
а) розвиток діалогічного або монологічного мовлення (індивідуально-масове тренування; робота в парах)
б) читання з метою формування техніки читання (знайомий матеріал; хор. та інд.-мас. тренування)
в) аудіювання – вправи на виконання розпоряджень;
г) письмо (переписування, тренувальні диктанти).
7. Домашнє завдання.
8. Підсумки уроку.