Критерії оцінювання пробних уроків студентів
Оцінка «відмінно» ставиться за умови, якщо:
- урок має визначену, послідовно реалізовану дидактичну мету, характеризується логічною, психологічною та організаційною єдністю;
- на уроці поєднуються колективна та індивідуальна робота учнів, реалізовано диференційований підхід;
- на уроці використовується комунікативний підхід до вивчення іноземної мови. Використовуються різноманітні засоби активізації пізнавальної діяльності учнів;
- практикант дотримується вимог професійної етики, володіє грамотним мовленням, вміло використовує ТЗН;
- практикант вміє доцільно розподілити час уроку.
Оцінка «добре» виставляється за умов, якщо:
- урок відповідає основним вимогам до уроку, але при цьому:
1) студент не вивив необхідного уміння в керуванні класом;
2) в процесі проведення уроку допущені порушення пропорцій основних компонентів уроку;
3) недостатньо стимулювалась та використовувалась активність учнів;
4) побудова уроку не відповідала його темі та типу.
Оцінка «задовільно» виставляється, якщо:
- студент має утруднення з самостійним проведенням уроку, але основна дидактична мета та план уроку реалізовуються без суттєвих змін;
- на уроці використовуються ТЗН, але студент не володіє ними достатньо вільно, порушує вимоги техніки безпеки, вимоги до використання наочних посібників, не вміє працювати біля дошки;
- на уроці недостатньо поєднуються індивідуальна та колективна робота, практикант, працюючи з одним учнем, залишає без уваги клас;
- практикант відчуває помітні утруднення при проведення уроку, не виявляє методичної ініціативи, не може вийти за рамки конспекту уроку;
- мають місце мовленнєві помилки, не виправляє помилки учнів.
Оцінка «незадовільно» виставляється, якщо:
- практикант припускається помилок у викладі навчального матеріалу, не досягає наміченої дидактичної мети уроку;
- на уроці не вирішуються виховні задачі;
- студент не вміє керувати класом, підтримувати робочу атмосферу, дисципліну та порядок;
- практикант не готовий до проведення уроку.