Критерії оцінювання пробних уроків студентів
Критерії оцінювання пробних уроків студентів
Оцінка «відмінно» ставиться за умови, якщо:
-
урок має визначену, послідовно
реалізовану дидактичну мету, характеризується логічною, психологічною та
організаційною єдністю;
-
на уроці поєднуються колективна та індивідуальна
робота учнів, реалізовано диференційований підхід;
-
на уроці використовується комунікативний
підхід до вивчення іноземної мови. Використовуються різноманітні засоби
активізації пізнавальної діяльності учнів;
-
практикант дотримується вимог професійної
етики, володіє грамотним мовленням, вміло використовує ТЗН;
-
практикант вміє доцільно розподілити час
уроку.
Оцінка «добре»
виставляється за умов, якщо:
- урок відповідає основним
вимогам до уроку, але при цьому:
1) студент не вивив необхідного уміння в керуванні класом;
2) в процесі проведення уроку
допущені порушення пропорцій основних компонентів уроку;
3) недостатньо стимулювалась та
використовувалась активність учнів;
4) побудова уроку не відповідала
його темі та типу.
Оцінка «задовільно»
виставляється, якщо:
-
студент має утруднення з самостійним
проведенням уроку, але основна дидактична мета та план уроку реалізовуються без
суттєвих змін;
-
на уроці використовуються ТЗН, але
студент не володіє ними достатньо вільно, порушує вимоги техніки безпеки,
вимоги до використання наочних посібників, не вміє працювати біля дошки;
-
на уроці недостатньо поєднуються
індивідуальна та колективна робота, практикант, працюючи з одним учнем, залишає
без уваги клас;
-
практикант відчуває помітні утруднення при
проведення уроку, не виявляє методичної ініціативи, не може вийти за рамки
конспекту уроку;
-
мають місце мовленнєві помилки, не
виправляє помилки учнів.
Оцінка «незадовільно» виставляється, якщо:
-
практикант припускається помилок у
викладі навчального матеріалу, не досягає наміченої дидактичної мети уроку;
-
на уроці не вирішуються виховні задачі;
-
студент не вміє керувати класом,
підтримувати робочу атмосферу, дисципліну та порядок;
-
практикант не готовий до проведення
уроку.
|