Середа, 24.04.2024, 02:19Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт

Івашньової С.В.

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Критерії оцінювання пробних уроків студентів


Критерії оцінювання пробних уроків студентів

 Оцінка «відмінно» ставиться за умови, якщо:

-         урок має визначену, послідовно реалізовану дидактичну мету, характеризується логічною, психологічною та організаційною єдністю;

-         на уроці поєднуються колективна та індивідуальна робота учнів, реалізовано диференційований підхід;

-         на уроці використовується комунікативний підхід до вивчення іноземної мови. Використовуються різноманітні засоби активізації пізнавальної діяльності учнів;

-         практикант дотримується вимог професійної етики, володіє грамотним мовленням, вміло використовує ТЗН;

-         практикант вміє доцільно розподілити час уроку.

 Оцінка «добре» виставляється за умов, якщо:

- урок відповідає основним вимогам до уроку, але при цьому:

1) студент не вивив необхідного уміння  в керуванні класом;

2) в процесі проведення уроку допущені порушення пропорцій основних компонентів уроку;

3) недостатньо стимулювалась та використовувалась активність учнів;

4) побудова уроку не відповідала його темі та типу.

 Оцінка «задовільно» виставляється, якщо:

-         студент має утруднення з самостійним проведенням уроку, але основна дидактична мета та план уроку реалізовуються без суттєвих змін;

-         на уроці використовуються ТЗН, але студент не володіє ними достатньо вільно, порушує вимоги техніки безпеки, вимоги до використання наочних посібників, не вміє працювати біля дошки;

-         на уроці недостатньо поєднуються індивідуальна та колективна робота, практикант, працюючи з одним учнем, залишає без уваги клас;

-         практикант відчуває помітні утруднення при проведення уроку, не виявляє методичної ініціативи, не може вийти за рамки конспекту уроку;

-         мають місце мовленнєві помилки, не виправляє помилки учнів.

 Оцінка «незадовільно» виставляється, якщо:

-         практикант припускається помилок у викладі навчального матеріалу, не досягає наміченої дидактичної мети уроку;

-         на уроці не вирішуються виховні задачі;

-         студент не вміє керувати класом, підтримувати робочу атмосферу, дисципліну та порядок;

-         практикант не готовий до проведення уроку.

 

Пошук
Нова інформація
[13.01.2011][Мої файли]
Musik, Nena (1)
[26.01.2011][Мої файли]
Essen. Gerichte (0)
[23.01.2011][Мої файли]
Лицарський турнір-2 (0)
[31.10.2011][Мої файли]
ІКТ супровід уроку "Мій дім" (0)
[26.01.2011][Мої файли]
Wetter (0)
[24.01.2011][Мої файли]
Тест для Test-W (1)
[03.05.2011][Мої файли]
Презентації з макросом DragandDrop (0)
[30.01.2011][Мої файли]
J.S.Bach (0)
Видавництво «Шкільний світ»

Банк Интернет-портфолио учителей

Шукайте мене також на інших ресурсах в мережі Інтернет!