Четвер, 18.04.2024, 09:44Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт

Івашньової С.В.

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Схема аналізу уроку іноземної мови


Схема аналізу уроку іноземної мови

1. Мета уроку визначена (чітко, конкретно, дидактично правильно, недостатньо чітко, неконкретно, дидактично виправдано).

 2. Види (етапи) мовної діяльності (взаємопов'язані, недостатньо логічно послідовно, не послідовно, обумовлені темою і метою уроку, не обумовлені змістом уроку та поставленим дидактичним завданням).

3. Використані методи роботи (ефективні, малоефективні, неефективні, передбачають ознайомлюючий, стандартизуючий, варіантний, комбінований характер мовної діяльності школярів).

4. Прийоми (вступу, активізації, практичного застосування фонетичного, лексичного, граматичного матеріалу, різноманітні, доцільні, стимулюючі активну пізнавальну мовну діяльність учнів, одноманітні, щільні, нестимулюючі).

5.  Учитель застосував (хорові, парні, індивідуальні,  комбіновані  форми  роботи,  які  сприяли,   не сприяли формуванню мовних умінь і навичок).

6.      Використання     аудіовізуальних     способів навчання (магнітофон, програвач, діафільми, епідіаскоп, кінофільм, таблиці, картини і т.д.).

7.  Зворотний зв'язок (достатній, достатній частково, незадовільний).

8.  Темп уроку (високий, уповільнений). Мовною практикою охоплені (всі учні класу, більша частина, менша, окремі учні).

9.  Мовна діяльність школяра (повністю, частково) спрямована на (формування, активізацію, авто­матизацію) умінь та навичок (вимови, аудіювання, діалогічного   мовлення,   монологічного,   читання) (відповідає, частково відповідає, не відповідає визначеній меті уроку).

10.  Мовлення учнів має (рецептивний, репродуктивний, умовно-продуктивний, продуктивний характер), комунікативне (повністю, частково) обумовлене, необумовлене.

11.    Учні   оперують   (фонетичним,   лексичним, граматичним) матеріалом на рівні (слова, речення, репліки, зв'язного висловлювання) з використанням (без використання) навчальної опори (логічних: аналогій, алгоритмів, схем, таблиць; зорових, скла­дових і слухозорових: картин, ілюстрацій, озвучень картини та діафільмів і т.д.).

12.  Учні проявили (стійкі, слабкі, незадовіль­ні) уміння і навички під час оперування лексич­ними  одиницями,   граматичними  структурами  в (алогічних,  відмінних)  ситуаціях усного спілку­вання, читання (про себе, вголос, синтетичного, аналітичного).

13.  Типовими недоліками в мовній підготовці школярів є (недосконала вимова, відсутність фо­нематичного  слуху,   мовної  інтуїції,   обмежений лексичний запас, незнання або недостатнє усві­домлення граматичних структур, недостатні на­вички самостійного мовлення без використання навчальних опор, невміння користуватися стиму­люючими   до   розмови   репліками,   уповільнена мовна реакція і т.д.).

14.   Інтерес учнів до вивчення  іноземної мови (великий, значний, незначний, відсутній).

15.  Урок проведений на високому, невисокому, незадовільному (науковому рівні); методично: гра­мотно, недостатньо грамотно, незадовільно).

Вчителю потрібно:

-         дотримуватись вимог програми;

-         ознайомитись із рекомендаціями інструктивно-методичних матеріалів і методичних посібників із питань;

-         вивчити досвід розв'язання таких методичних проблем у практиці роботи вчителів;

-         звернути увагу на підготовку учнів до уроку, наявність  у  них  підручників,   словників,   зошитів, організація гуртових і парних видів роботи, чіткість і лаконічність формування завдань учням, естетичний, вигляд наочних посібників та ін.;

-         відвідати уроки вчителів у класах;

-         поглиблено самостійно вивчити тему (проб­лему).




Пошук
Нова інформація
[31.10.2011][Мої файли]
ІКТ супровід уроку "Мій дім" (0)
[30.01.2011][Мої файли]
J.S.Bach (0)
[01.05.2011][Мої файли]
Тести. Power Point (1)
[03.05.2011][Мої файли]
Презентації з макросом DragandDrop (0)
[23.01.2011][Мої файли]
Лицарський турнір-2 (0)
[26.01.2011][Мої файли]
Wetter (0)
[26.01.2011][Мої файли]
Essen. Gerichte (0)
[10.01.2012][Мої файли]
Як створити комікс (2)
Видавництво «Шкільний світ»

Банк Интернет-портфолио учителей

Шукайте мене також на інших ресурсах в мережі Інтернет!