2.
Види (етапи) мовної діяльності (взаємопов'язані, недостатньо логічно послідовно,
не послідовно, обумовлені темою і метою уроку, не обумовлені змістом уроку та
поставленим дидактичним завданням).
3. Використані методи роботи (ефективні, малоефективні, неефективні,
передбачають ознайомлюючий, стандартизуючий, варіантний, комбінований характер
мовної діяльності школярів).
4. Прийоми (вступу, активізації, практичного застосування фонетичного,
лексичного, граматичного матеріалу, різноманітні, доцільні, стимулюючі активну
пізнавальну мовну діяльність учнів, одноманітні, щільні, нестимулюючі).
5.Учитель застосував (хорові,
парні, індивідуальні,комбінованіформироботи,якісприяли,не сприяли формуванню мовних умінь і навичок).
6.Використанняаудіовізуальнихспособів навчання (магнітофон, програвач,
діафільми, епідіаскоп, кінофільм, таблиці, картини і т.д.).
7.Зворотний зв'язок (достатній,
достатній частково, незадовільний).
8.Темп уроку (високий,
уповільнений). Мовною практикою охоплені (всі учні класу, більша частина,
менша, окремі учні).
9.Мовна діяльність школяра
(повністю, частково) спрямована на (формування, активізацію, автоматизацію)
умінь та навичок (вимови, аудіювання, діалогічногомовлення,монологічного,читання)
(відповідає, частково відповідає, не відповідає визначеній меті уроку).
10.Мовлення учнів має (рецептивний,
репродуктивний, умовно-продуктивний, продуктивний характер), комунікативне
(повністю, частково) обумовлене, необумовлене.
11.Учніоперують(фонетичним,лексичним,
граматичним) матеріалом на рівні (слова, речення, репліки, зв'язного
висловлювання) з використанням (без використання) навчальної опори (логічних:
аналогій, алгоритмів, схем, таблиць; зорових, складових і слухозорових:
картин, ілюстрацій, озвучень картини та діафільмів і т.д.).
12.Учні проявили (стійкі, слабкі,
незадовільні) уміння і навички під час оперування лексичнимиодиницями,граматичнимиструктурамив (алогічних,відмінних)ситуаціях усного
спілкування, читання (про себе, вголос, синтетичного, аналітичного).
13.Типовими недоліками в мовній
підготовці школярів є (недосконала вимова, відсутність фонематичногослуху,мовноїінтуїції,обмежений лексичний запас, незнання або
недостатнє усвідомлення граматичних структур, недостатні навички самостійного
мовлення без використання навчальних опор, невміння користуватися стимулюючимидорозмовирепліками,уповільнена мовна реакція і т.д.).
14.Інтерес учнів до вивченняіноземної мови (великий, значний, незначний,
відсутній).
-ознайомитись із рекомендаціями
інструктивно-методичних матеріалів і методичних посібників із питань;
-вивчити досвід розв'язання таких
методичних проблем у практиці роботи вчителів;
-звернути увагу на підготовку учнів до
уроку, наявністьунихпідручників,словників,зошитів, організація гуртових і парних видів
роботи, чіткість і лаконічність формування завдань учням, естетичний, вигляд
наочних посібників та ін.;