Всі вчителі рано чи пізно чують на свою адресу запитання про наявність і кількість публікацій у фахових журналах, участь у науково-методичних та методичних конференціях. В принципі, оприлюднення творчого доробку вчителя - справа необхідна, адже саме таким чином (через публікації) ми дізнаємось про інновації в освіті. З іншого боку - публікації статей в "паперовому" журналі іноді доводиться чекати роками. А іноді - ні. І залежить це іноді не від якості поданого матеріалу, а від його актуальності саме для даного видання, адже тематику номерів журналу планують задовго до їх виходу в друк. В "редакційному портфелі" одного з найавторитетніших видань одна з моїх статей пролежала кілька років. За цей час мій статус істотно змінився - я змінила місце роботи, захистила дисертацію, а у вихідних даних статті значилось місце роботи, неакутальне вже років зо три. Саму статтю надрукували практично без змін. До речі, редактори часто-густо змінюють статті, не узгоджуючи остаточний варіант передають їх до друку, а практично у кожному журналі є строчка про те, до "відповідальність за зміст статті несе автор".