Можу запевнити Вас, що у кожного вчителя є свої слабкості. Хтось любить дивитись серіали, відпочиваючи таким чином від роботи, інші захоплюються рукоділлям чи танцями, а я люблю вчитись. Я знаю, що це погано. Я на 100% впевнена в тому, що захоплення вчителя не повинні мати нічого спільного з тим, чим він займається у повсякденому житті. Я намагаюсь виправитись, але виходить це у мене не дуже. Ось і у свята, замість відпочинку я знову займаюсь поглибленням своїх знань. Цього разу - вивчаю особливості побудови дистанційної освіти у Росії. Це цікаво з багатьох точок зору, насамперед з огляду на те, що я в даний момент розробляю відразу 2 дистанційні курси. Вірніше, один - перекладаю для російської аудиторії, а інший, з граматики німецької мови, готую для апробації тут, в Україні. Це не має безпосереднього відношення до моєї роботи, і, мабуть, могло б зійти за хоб
... Читати далі »
Цього року в конкурс "Вчитель року-2012" в номінації "Англійська мова" брала участь моя колега і подруга Груша Анжеліка Миколаївна. Олександрійська гімназія-інтернат отримала ще одного лауреата обласного етапу конкурсу. Найщиріші привітання колезі від МО вчителів іноземних мов з побажаннями подальших успіхів і перемог! На фото: задовго до високих звань....
Іноді людині варто зупинитись, зробити невеличку паузу, роззирнутись навколо, перевести подих і проаналізувати зроблене. Минуло трохи більше року з моменту, коли розпочав роботу мій особистий сайт. Саме тут я можу поділитись із колегами тим, що зробила сама. 99% розміщених тут матеріалів – авторські, зроблені саме мною. Звичайно, не все потрапляє на сайт відразу (а дещо і не потрапляє взагалі). Значну кількість презентацій та текстових матеріалів я викладаю на інших ресурсах, а на сайті залишаю лише посилання. Чому я це роблю? Аккаунти на веб-сторінках соціальних сервісів створені мною насамперед для збереження окремих файлів не на домашньому ПК. Поясню більш докладно: я іноді беру участь у заходах за межами рідного міста і не можу, у випадку такої необхідності, оперативно завантажити файли з домашнього ПК. Ноутбук (коли він у мене був) я не завжди беру з собою. Річ ця дуже корисна, але коли
... Читати далі »
Я не знаю, як у Вас, а у мене іноді буває так: підготую конкурсну роботу, відправлю на адресу оргкомітету і ... забуду про неї. Тобто не просто не думатиму про перемогу, а взагалі - забуду. Ось саме в таких випадках я чомусь і виграю. Цього разу - у конкурсі, який проводився мережею Partnerschule. Я виконала завдання конкурсу і так намучилась, коли його відправляла (постійно відбувались якісь негаразди зі збереженням матеріалів), що навіть не була впевнена в тому, що зробила все, що потрібно. А сьогодні одержала листа з привітанням і тепер чекатиму приз, які мені обіцяють надіслати найближчим часом із німецького міста Бонн.
Сьогодні завершився двотижневий курс навчання на курсах підвищення кваліфікації в ОІППО. Як завжди, плюси і мінуси. Отже, до плюсів: 1. можливість встановлення контактів з колегами з різних навчальних закладів; 2. обмін досвідом та педагогічними надбаннями; 3. чудова організація педагогічної практики в ОНВК "Олександрійський колегіум - спеціалізована школа"; 4. фантастичні за змістом , подачею матеріалу та настроєм лекції викладачів кафедри корекційної педагогіки, психології, практичні заняття (мікро-уроки). Мінуси: 1. низька питома вага практичних занять з німецької мови. Для багатьох колег, особливо із сільської місцевості, курси підвищення кваліфікації в ОІППО - чи не єдина можливість вдосконалити навички володіння німецькою мовою. Шкода, що надії не справдились... Як казав колись герой Юрія Нікуліна "Будем искать....". Але шукати такі можливості паралельно з роботою
... Читати далі »
Учні Олександрійської гімназії-інтернату - дуже творчі діти. Особливу цікавість у них викликають можливості сучасних інформаційних технологій. І це не тільки ВК чи "Однокласники". За допомогою комп"ютерів уже кілька років поспіль наші гімназисти оформлюють річні творчі роботи і проводять їх захист. Обов"язковим елементом творчної роботи є презентація, яку учні показують в кінці року під час виступу. Я також керую творчими роботами. Тематика їх різна, у старших класах часто передбачає роботу з різноманітними інформаційними джерелами. А ось із малечею доводиться поламати голову. Рівень знань у них поки що невисокий, але їм так хочеться застосувати їх і продемонструвати свої успіхи! Даніела Долотова - учениця 7-го класу. Цього року ми готуємо не просто творчу роботу - ми плануємо відправити її в Москву для участі в конкурсі. Саме тут і стали в нагоді комікси, про які я розповідала к
... Читати далі »
Від завтра я беру участь в роботі курсів підвищення кваліфікації на базі ОІППО. Роль у мене на цих курсах подвійна - з одного боку, у мене планове підвищення кваліфікації, з іншого - мене попросили провести 2 заняття зі слухачами. Тема одного з занять - "Метод проектів на уроках німецької мои", другого - "Інтерактивні методи навчання". І хоча , як на мене, я б краще провела занняття про використання ІКТ (мені ця тема цікавіша), вирішила погодитись. Адже всі ми (і вчителі не виключення) краще опановуємо матеріал, коли навчаємо інших. Підготовка лекційного матеріалу не викликала у мене особисто жодних проблем, адже у фаховій літературі дані питання представлені достатньо широко. А ось що стосується практичних завдань - просто розгубилась від того, скільки ж можна показати колегам, скільки можна зробити разом! Обіцяю викласти на сайті не тільки матеріали лекцій, а й практичні поради та ф
... Читати далі »
На початковому етапі вивчення іноземної мови в якості навчального матеріалу пропонуються різні вправи, діалоги і тексти. У вітчизняних підручниках практично відсутні комікси - мабуть, через те, що в Україні досвід використання коміксів переважно невідомий. Однак в процесі підготовки матеріалів для учнів, що мають намір здавати іспит у Гете-інституті на рівень А1, я помітила, що частина завдань має вигляд коміксів. Це ряд ілюстрацій, до яких потрібно підібрати репліки героїв, відповідно до того, що відбувається на картинці. Ось тут я почала спроби підготувати власні комікси. Але як? На щастя, засоби (відповідну програму он-лайн) я знайшла, причому практично випадково. А ocь працювати з нею виявилось дуже цікаво. Пропоную всім спробувати себе у ролі автора комікcа - цікавої історії в картинках. Мої спроби можна знайти тут!
Одна з моїх знайомих телефонує мені завжди на 2-3 день шкільних канікул і щоразу ставить одне й те саме запитання. Вчителі напевне вже здогадались, яке саме. Так, вона ЗАВЖДИ запитує мене янгольським голосом: "А що можна робти в школі на канікулах? Там же дітей немає!" І кожного разу я в подробицях розповідаю, чим саме займаються вчителі, що у них безліч паперової роботи, яку, як правило, всі відкладають саме на канікулярний час, коли діти вдома і можна трохи відволіктись від того, що цікаво дітям і зайнятись тим, що цікаво тобі. І я не про рукоділля чи читання книжок - зовсім ні! Я про те, що цікаво вчителю у професійному плані. Мої колеги активно опановують можливості електроного щоденника, розміщеного на порталі shodennik.ua. А можливості, скажу я вам, дуже непогані! Тут і оцінки, і домашні завдання, і тести можна створити, і файли для загального доступу чи для конкретного класу розмістити. Можна
... Читати далі »
Вчора не було часу для блогу - після семінару мала термінову роботу, тому про семінар пишу сьогодні. Як завжди - плюси і мінуси. З плюсів - чудово проведені уроки моїх колег, цікавий змістовний позакласний захід, приязна атмосфера. Але як завжди є "але"... Після семінару не залишає відчуття певної безпорадності... Я розповідала колегам про цікаві можливості презентацій з макросами і тригерами, і бачила скепсис на обличчах - відповідної техніки немає, і навряд чи вона буде в найближчому часі... На всі навчальні заклади мого рідного міста - 2-3 інтерактивні дошки. Звичайно, жодної мови про системне використання такої техніки на уроках не може бути й мови. Саме тому твердження, що вчителі повинні на 100% оволодіти відповідними новинками, викликають у мене складні і суперечливі почуття. З одного боку, я з ними цілком згодна, а з іншого - як можна навчитись скакати верхи без коня чи плавати
... Читати далі »
Завершую підготовку до міського семінару вчителів англійської мови. Виступаю з доповіддю про використання ІКТ на уроках іноземної мови, ділюсь досвідом. Планую показати презентації з макросами, гімперпосиланнями, запросити колег до участі у дистанційному курсі та розповісти про можливості створення дистанційного курсу для учнів, яким я останнім часом займаюсь. Для вирішення питання з майданчиком для реалізації всього і потрібно було звернутись до Юрія Яковича Пасіхова, який люб"язно надав мені доступ до ресурсів його лабораторії. Отже, у моєму плані скоро можна буде поставити ще одну "птичку" і подумати про подальші плани. А думати є над чим - чомусь "буксує" дистанційний курс. Мабуть, потрібно пройти курси PR- менеджменту.... :) І це не жарт, адже для того, щоб запрацювала якась ідея, необхідно не лише створити щось нове, а й зацікавити потенційних споживачів... А саме тут щось не склада
... Читати далі »
Ось таку позначку я маю право розміщувати на своїй сторінці від сьогодні - я пройшла тестування та отримала відповідний сертифікат. Точніше сказати, сьогодні я отримала ще 2 сертифікати, обидва - Microsoft.
В Олександрійський гімназії-інтернаті працюють творчі педагоги, яким завжди є чим поділитись з колегами. Саме тому кожен вчитель щосеместра дає 2 відкриті уроки за окремим графіком. Мій графік виглядає так: