Сьогодні завершила роботу ще над однією презентацію з використанням триггерів. Вона призначається для учнів 6 класу. Використати її можна на уроках німецької мови при вивченні та повторення теми "Мій дім". Використання інтерактивного тренажеру спрощує процес запам"ятовування артиклів іменників. Мої учні із задоволенням користуються ними і на уроках, і вдома. Якщо у Вас є навички роботи з аналогічними презентаціями, Ви легко можете трансформувати її відповідно до мети Вашого уроку.
Цікаві можливості презентації з використанням триггерів можна використовувати для створення інтерактивних кросвордів. Звичайно, підбір матеріалів, створення кросворду та перенесення його в запропонований формат вимагають багато часу. Але результат того вартий! Сьогодні пропоную Вашій увазі презентацію по темі "Mein Haus", яка була розроблене для підсумкового уроку по темі у 6 класі. На основі цієї презентації Ви можете підготувати власну.
Можливості сайту дозволяють вносити корективи у створений раніше документ. Хочу скористатись цією можливістю якнайшвидше і з максимальною користю. У цьому записі блогу будуть розміщені окристні посилання із невеличким описом. Якщо хтось із моїх читачів захоче додати щось новеньке - ласкаво просимо!
Так само, які і переважна більшість моїхколег, на початку своєї педагогічної діяльності я зіткнулась із проблемою підготовки календарно-тематичного плану. Відразу хочу попередити - у кожному навчальному закладі існують певні, відмінні від інших, вимоги до календарного планування.Однак з навяного плану завжди можна зробити кращий. Тому і розміщую тут власні плани, за якими я працювала, чи працюю. Вони до різнихпідручників, розраховані на різну кількість годин, тому раджу уважно читати опис документа, щоб мінімізувати витрати часу. І як завжди, бажаю всім відвідувачам моєї персональної сторінки всього найкращого!
Я давно експериментую з різноманітними тестами та тестовими оболонками, які можна використовувати на різних етапах уроку . Цьго разу мене захопила ідея створення тестів за допомогою програми Power Point. Так-так, звичайна презентація в ролі тесту виглядає доволі непогано і навіть переконливо. Результати своїх експериментів я виклала в мережі. Перший з них - для 5 класу (перший рік вивчення німецької мови як іноземної). Працюю я за підручником І.Сотнікової, тому за основу взято лексичний матеріал саме з цього підручника. Отже, тема "Домашні тварини"
Гімназисти вивчають дві іноземні мови - англійську і німецьку. Завдяки цьому можно проводити двомовні заходи - ток-шоу, телемости тощо. В цьому році ми провели країнознавчу вікторину двома мовами. Перша частина - завдання про Німеччину, визначні пам"ятки та особистостей.
Змагання носило командний характер, однак проводити гру можна і в індивідуальному режимі.
Для гри в командному режимі готують ігрові столи та стільці відповідно до кількості гравців у команді та кількості команд. В кодному блоці 10 питань. На кожен блок команда отримує відповідно 10 карток для відповідей з назвою команди. На обговорення питання та відповідь дається 30 секунд. По команді ведучого команди здають картки з відповідями, журі вносит
... Читати далі »
В процесі вивчення іноземної мови намагаюсь, крім іншого, розвивати в учнів навички використання сучасної цифрової техніки. В навчальному закладі є відеокамера та фотоапарат, з якими працюють учасники фотогуртка, достатня кількість комп"ютерної техніки, інтерактивні дошки - все це учні мають навчитись використовувати вже сьогодні, щоб завтра, під час навчання у ВНЗ презентація результатів навчальної діяльності не стала для них проблемою.
Мої учні готують мультимедійний супровід для доповідей (виступів), презентації на певну тему (особливо це стосується відомих людей, історичних постатей, визначних пам"яток тощо). Такі презентації можуть містити мінімум тексту або не містити його зовсім, оскільки слугують вони лише фоном для повідомлення. Аналогічно готується презентація творчої роботи, однак тут
... Читати далі »
В гімнаізії-інтернаті кабінет іноземних мов оснащений компьютерами. Практично, це компьютерний клас, тому положення про кабінет відрізняється від звичного для кабінету ІМ, Ми користоуємось Положенням про кабінет інформатики :) В прикріпленому файлі - відповідний документ. Завантажити можна тут:
ВІдразу хочу попередити - схема аналізу знайтена мною на теренах Інтернету, і,як це іноді буває, джерело, з якого я його скопіювала, я не записала. Однак повторний пошук привів мене зовсім до іншого джерела, посилання на яке я тепер використовую . Не знаю, хто у кого "позичив" трохи тексту, для мене важливий його зміст. Тому, ось джерело: http://www.kharkivosvita.net.ua/files/sc47.pdf
Якщо зовсім чесно, то вкрай важко дати практичну пораду - як же саме ПРАВИЛЬНО писати сценарій позакласного заходу. Те, що є єдино правильним шляхом для одного, іноді буває абсолютно неприйнятним для іншого. А буває і так - вчасно почута порада наштовхне на власний шлях вирішення проблеми. Єдиного універсального рецепту для всіх не існує, всі ми різні, і це - нормально. Я пишу про свій досвід, може,когось саме він наштовхне на власне рішення. Тому перейду відразу до справи. Отже, якщо я отримую завдання підготувати сценарій заходу, я в першу чергу... шукаю в Інтернеті сценарії, підготовлені колегами. Іноді в мережі можна знайти саме те, що Вам потрібно. Однак, якщо Ви використовуєте готовий сценарій - відразу ж попереджайте про це Ваше керівництво. Це дозволить уникнути непорозумінь, якщо Ваш захід пройде дуже вдало і Вам порекомендують надрукувати сценарій у педагогічній пресі. Плагіат - п
... Читати далі »
Сьогодні закінчила вичитку "Положення про Всеукраїнський літературний конкурс короткого оповідання іноземною мовою," який буде розпочатий 1.02.2010. Довго думала над назвою конкурсу і ,здається, знайша ідеальний варіант. Конкурс матиме назву "Володар миру". Чому? Причин, як завжди, дуже багато, і розкривати всі таємниці просто зараз я не хочу. Всьому свій час, правда? А зараз - час пояснити, що це за конкурс. Отже, до участі в конкурсі запрошуються учні ЗНЗ, гімназій, ліцеїв, колегіумів, шкіл-інтернатів та інших навчальних закладів у віці 12-17 років незалежно від місця проживання. Завдання для всіх одне - за 4 тижні, тобто 28 днів, написати оповідання англійською або німецькою мовами, яке починатиметься і закінчуватиметься у всіх однаково. Точний початок і закінчення оповідання, умови участі у конкурсі, терміни проведення і все інше, будуть оприлюднені на цьому сайті та сайті конкурсу. ... Читати далі »
Крім методичної роботи на рівні навчального закладу я три роки проводжу семінари-тренінги для вчителів іноземної мови м. Олександрія та Олександрійського району. В грудні 2011 на замовлення НЦМ управління освіти і науки провела навчання групи вчителів іноземних мов за авторською програмою "ІКТ на уроках іноземної мови". Семінар-тренінг передбачає формування практичних вмінь по використанню тестових оболонок, надбудов (макросів), ППЗ тощо при підготовці та проведення уроків іноземної мови. Фотозвіт у вигляді презентації можна переглянути, перейшовши за посиланням: http://www.slideboom.com/presentations/286473/%D0%A1%D0%95%D0%9C%D0%86%D0%9D%D0%90%D0%A0-%D0%A2%
... Читати далі »
В роботі я використовую тестову оболонку Test-W. Сьогодні цілий день намагалась прдумати, як викласти власні тести, не порушуючи при цьому авторські права розробників тестової оболонки. Нареші придумала: зроблю безкоштовну рекламу Євгену Анатолйовичу Шестопалову з м. Шепетівка, який цю програму розробив!
Отже, я пропоную такий варіант: якщо ви вже працюєте з тестовою оболонкою Test-W - можете користоватись моїми власними тестами.
З іншою програмою вони не запустяться, звичайно ж, тому для тих, хто нею не користоується даю посилання на сайт Шестопалова www.aspekt-edu.kiev.net