При проведенні семінару-тренінгу в групі обговорювались різні питання, що стосуються доцільності використання ІКТ на різних етапах уроку. Крім того, проводився аналіз уроку з використанням ІКТ. Конспект уроку, що обговорювався в групі, цілком реальний – один з перших уроків йього типу, який проводила особисто я. Народжувався він важко, при проведенні уроку виникли певні технічні негаразди, пов’язані з можливостями нашого підключення, однак урок сподобався дітям і завдання вони виконали, чим страшенно пишались. Втім, пишатись було чим -працювали з неадаптованими текстами, читали справжні статті, слухали реальні інтерв’ю , а при вивченні німецької як другої іноземної, це й справді не так вже й легко. Втім, це одна сторона питання. А інша – яким же має бути Інтернет-урок?