Я вже писала у блозі про те, що я стала фіналісткою обласного етапу конкурсу "Вчитель року". Одним із завдань, що мали виконати учасники конкурсу було проведення уроку. Тема і клас визначались за результатами жеребкування. Мені дістався 5-й урок у 9 класі, однак одна з моїх колег-конкурсанток попросила помінятись з нею уроками і, з дозволу журі кокунрсу, ми це зробили. Тому урок я проводила у 10 класі і був цей урок третім.
Особливість конкурсного уроку полягає в тому, що провести його необхідно з урахування досвіду вирішення представленої методичної проблеми (досвіду). Оскільки я представляла досвід використання ІКТ на уроках іноземної мови, то і урок я мала провести саме такий - з використанням ІКТ.
А ось тут і почались проблеми: комп"ютерний клас використати я не могла, проектор у закладі один, портативний, шнури від нього заважають учням рухатись, що унеможливлює використання інтерактивних форм роботи на уроці (можна випадково зачепити щось та пошкодити дорогу техніку), рухати парти, щоб із самого початку розсадити дітей "нетрадиційно", теж неможливо - аудиторія невелика, учні перекриватимуть промінь з проектору. Екран переносний, розміром з 2/3 дошки, повісити його можна лише на єдину маленьку дошку...
Як вирозумієте, умови були дуже далекі від ідеальних, для того, щоб показати, як саме я використовую всі можливості сучасних ІКТ на уроці. Однак урок, який я провела, мені особисто сподобався: по-перше, діти працювали супер активно, по-друге, готовність до уроку (виконання д/з, якість іпдготовки попереднього матеріалу - просто чудові) сприяли реалізації всіх поставлених завдань.
Конспект конкурсного уроку можна побачити тут.
|