Наступного року я вкотре проходжу атестацію. Цього разу - претендую на підтвердження вищої кваліфікаційної категорії та педагогічного звання "вчитель-методист". Однією з умов успішного проходження атестації є апробація методичної розробки+посібника, публікації в ужралах тощо. Якщо стосовно останнього я не хвилююсь, адже тільки в цьому році написала кілька статей, які опубліковані у збірках наукових праць, то з методичною розробкою, як це не дивно, почуваюст трохи непевно - зроблено достатньо багато, але що з цього оформити у вигляді брошури, яка буде корисною не лише мені, а й колегам? Ідей кілька: 1. оформити наявні розробки уроків у вигляді посібника "Компютер на уроці німецької мови" 2. підготувати посібник "Позакласні заходи в школі" 3. зібрати всі матеріали за 5 років роботи в зірку "Атестація: аналіз роботи за 5 років", куди зібрати всі, без винятку, матеріали відкритих уроків, виступів тощо за весь міжатестаційний період" (книжка вийде грубезна, адже в цей період я ще й дисертацію захистила) Сижу, думаю.... Може, Ви дасте якусь пораду? Просто напишіть в коментарях, що з цього стало б Вам у нагоді? Буду щиро вдячна! ІСВ.
|