Вже 10 років я системно займаюсь науковими дослідженнями. Перші кроки були важкими і часто непродуктивними, адже знання про те, ЯК проводити дослідження, я отримувала в процессі його проведення. А це - важкий і нераціональний шлях. Чи потрібні теоретичні знання про науку сучасному вчителю? Чи повинен вчитель проводити повноцінне наукове дослідження? Однозначної відповіді на ці (і багато інших) не уснує. Але наукове пояснення того, що відбувається на уроці, коли вчитель використовує новий метод рішення задачі дозволить ефективно організувати навчальний процес та забезпечити його якість.
Вміння сформулювати гіпотезу, мету і задачі дослідження важливі для вчителя, що готує власну методичну розробку, адже інакше переконатись в тому, що методи, які пропонує вчитель, дійсно працюють - просто неможливо. Більшість педагогів не отримало відповідних знань у ВНЗ, тому такий курс я вважаю актуальним та своєчасним.
Знайомтесь, висловлюте пропозиції та зауваження!
Методичний посібник (теоретичний матеріал, глоссарій, практичні завдання) - в стадії розробки, тому Ваші зауваження стануть у нагоді.
|