Вчора не було часу для блогу - після семінару мала термінову роботу, тому про семінар пишу сьогодні. Як завжди - плюси і мінуси. З плюсів - чудово проведені уроки моїх колег, цікавий змістовний позакласний захід, приязна атмосфера. Але як завжди є "але"... Після семінару не залишає відчуття певної безпорадності... Я розповідала колегам про цікаві можливості презентацій з макросами і тригерами, і бачила скепсис на обличчах - відповідної техніки немає, і навряд чи вона буде в найближчому часі... На всі навчальні заклади мого рідного міста - 2-3 інтерактивні дошки. Звичайно, жодної мови про системне використання такої техніки на уроках не може бути й мови. Саме тому твердження, що вчителі повинні на 100% оволодіти відповідними новинками, викликають у мене складні і суперечливі почуття. З одного боку, я з ними цілком згодна, а з іншого - як можна навчитись скакати верхи без коня чи плавати
... Читати далі »
Завершую підготовку до міського семінару вчителів англійської мови. Виступаю з доповіддю про використання ІКТ на уроках іноземної мови, ділюсь досвідом. Планую показати презентації з макросами, гімперпосиланнями, запросити колег до участі у дистанційному курсі та розповісти про можливості створення дистанційного курсу для учнів, яким я останнім часом займаюсь. Для вирішення питання з майданчиком для реалізації всього і потрібно було звернутись до Юрія Яковича Пасіхова, який люб"язно надав мені доступ до ресурсів його лабораторії. Отже, у моєму плані скоро можна буде поставити ще одну "птичку" і подумати про подальші плани. А думати є над чим - чомусь "буксує" дистанційний курс. Мабуть, потрібно пройти курси PR- менеджменту.... :) І це не жарт, адже для того, щоб запрацювала якась ідея, необхідно не лише створити щось нове, а й зацікавити потенційних споживачів... А саме тут щось не склада
... Читати далі »
Ось таку позначку я маю право розміщувати на своїй сторінці від сьогодні - я пройшла тестування та отримала відповідний сертифікат. Точніше сказати, сьогодні я отримала ще 2 сертифікати, обидва - Microsoft.
В Олександрійський гімназії-інтернаті працюють творчі педагоги, яким завжди є чим поділитись з колегами. Саме тому кожен вчитель щосеместра дає 2 відкриті уроки за окремим графіком. Мій графік виглядає так:
Навчальний заклад, у якому я працюю, підпорядкований безпосереднь обласному управлінню освіти і науки. Це означає, що формально ми не маємо зв"язків з відповідним управлінням у м. Олекснадрія, однак в повсякденному життя ми достатньо тісно співпрацюємо. Ще у грудні минулого року завдяки цій спрівпраці мені вдалось реалізувати на практиці ідею метидичного семнару-тренінгу для вчителів іноземних мов "ІКТ на уроках іноземної мови". Група була невеликою, а робота - ефективною. Спільне навчання захопило настільки, що закінчили ми захист робіт близько 15-00 31 грудня. Незважаючи на свято, що наближалось, ніхто не поспішав і не скорочував свій виступ, адже так багато нового ми навчились робити разом!
Канікули - це чудовий час для вчителів, адже можна ще раз переглянути конспекти проведених уроків, передивитись результати контрольних, визначити причини невдач і злетів, відібрати найкращі матеріали і відправити їх у видавництва і редакційні колегії - жити самостійним, незалежним від автора життям. Я на канукулах проводжу саме таку "ревізію". А роботи свої цього разу відправила на конкурси, які проводяться на сайтах педагогічних спільнот та видавництв. Перший з конкурсів - "Мультимедійний урок". Там розміщено мою роботу "ІКТ супровід уроку німецької мови "Menschliche Beziehungen. Freundschasft und Liebe" ... Читати далі »
Сьогодні мені випало нелегке випробовування - швидко назвати свої найбільші досягнення. Завдання це виявилось надважким для мене. Ось так спонтанно відповісти на таке запитання - чи це взагалі можливо? Чи можна вважати досягненням те, що кількох своїх колишніх учнів я з гордістю називаю колегами? Чи може бути досягненням певна (нехай і значна) кількість надрукованих праць? Чи це телефонні дзвінки у день народження - не ті , формальні, якими сповнене життя партійних функціонерів чи чиновників, а щирі - від КОЛИШНІХ учнів. Вони не матимуть від цих дзвінків жодного зиску чи преференцій, вони просто вважають за потрібне сказати в цей день ще раз - ми тут, ми поруч, ми вболіваємо... Втім, досягнення вчителів вимірюються зовсім іншими мірками - кількістю грамот, переможців, медалістів, подяк управлінь та профільного міні
... Читати далі »
Сьогодні завершила роботу ще над однією презентацію з використанням триггерів. Вона призначається для учнів 6 класу. Використати її можна на уроках німецької мови при вивченні та повторення теми "Мій дім". Використання інтерактивного тренажеру спрощує процес запам"ятовування артиклів іменників. Мої учні із задоволенням користуються ними і на уроках, і вдома. Якщо у Вас є навички роботи з аналогічними презентаціями, Ви легко можете трансформувати її відповідно до мети Вашого уроку.
Цікаві можливості презентації з використанням триггерів можна використовувати для створення інтерактивних кросвордів. Звичайно, підбір матеріалів, створення кросворду та перенесення його в запропонований формат вимагають багато часу. Але результат того вартий! Сьогодні пропоную Вашій увазі презентацію по темі "Mein Haus", яка була розроблене для підсумкового уроку по темі у 6 класі. На основі цієї презентації Ви можете підготувати власну.
Можливості сайту дозволяють вносити корективи у створений раніше документ. Хочу скористатись цією можливістю якнайшвидше і з максимальною користю. У цьому записі блогу будуть розміщені окристні посилання із невеличким описом. Якщо хтось із моїх читачів захоче додати щось новеньке - ласкаво просимо!
Так само, які і переважна більшість моїхколег, на початку своєї педагогічної діяльності я зіткнулась із проблемою підготовки календарно-тематичного плану. Відразу хочу попередити - у кожному навчальному закладі існують певні, відмінні від інших, вимоги до календарного планування.Однак з навяного плану завжди можна зробити кращий. Тому і розміщую тут власні плани, за якими я працювала, чи працюю. Вони до різнихпідручників, розраховані на різну кількість годин, тому раджу уважно читати опис документа, щоб мінімізувати витрати часу. І як завжди, бажаю всім відвідувачам моєї персональної сторінки всього найкращого!
Шановні колеги! В даний момент я займаюс розробкою дистанційного курсу для вчителів "ІКТ на уроках іноземної мови". Визначаючи зміст навчання, я спираюсь переважно на ту інформацію про рівень використання ІКТ в навчально-вховному процесі, яка меняі доступна. З метою уточнення змісту курсу прошу Вас дати відповіді на кілька запитань, які можна побачити тут. Дякую за допомогу!