Основі компоненти структури уроку
Основі компоненти структури уроку
(за
Вишневським О.І.):
а)організаційна частина;
б)постановка мети та
прогнозування результатів навчання;
в)фонетична зарядка;
г)ознайомлення з новим матеріалом
і формування навичок (вкл. матеріал попередніх уроків);
д) розвиток умінь (аудіювання,
говоріння, читання)
е) домашнє завдання;
ж) підсумки уроку.
Урок вступного курсу
1.
Організаційна частина (1-2 хв.)
2.
Визначення мети уроку ("Навчитись
називати...”, "Навчимось висловлюватись про ....”, "...розповідати про....”)
3.
Фонетична зарядка (повторення хором за
вчителем)
4.
Усне тренування (30-35 хв) – засвоєння
слів та мовних зразків, масові форми роботи – хорове, індивідуально-масове
тренування, роботи в парах.
5.
Розрядка.
6.
Техніка написання букв.
7.
Домашнє завдання.
8.
Підсумки уроку.
Урок на
початковому етапі навчання
1.
Організаційна частина.
2.
Визначення мети уроку.
3.
Фонетична зарядка (хорова)
4.
Ознайомлення з новим мовним матеріалом.
5.
Формування навичок говоріння.
6.
Розвиток умінь:
а) розвиток діалогічного або
монологічного мовлення (індивідуально-масове тренування; робота в парах)
б) читання з метою формування техніки
читання (знайомий матеріал; хор. та інд.-мас. тренування)
в) аудіювання – вправи на виконання розпоряджень;
г) письмо (переписування, тренувальні
диктанти).
7.
Домашнє завдання.
8.
Підсумки уроку.
|