Субота, 18.05.2024, 09:36Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт

Івашньової С.В.

Меню сайту
Категорії розділу
Щоденник [52]
Щоденні події, враження, думки про...
Конспекти уроків [6]
Конспекти уроків, позакласних заходів тощо
Методичне забезпечення [32]
Презентації,картки, цікаві розробки фрагментів уроків,програми, корисні лінки
Статті та доповіді [11]
Науково-методичні статті, результати власних досліджень тощо
Відеощоденник методичного об"єднання вчителів ІМ ОГІ [0]
Відеозвіти про заходи, відкриті уроки, лінійки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог


Головна » 2012 » Квітень » 24 » Звіт про науково-дослідну роботу 2011-2012 н.р.
09:23
Звіт про науково-дослідну роботу 2011-2012 н.р.

В 2011-2012 н.р. Івашньова С.В. продовжила науково-дослідницьку роботу над темою «Інформаційно-комунікаційні технології на уроках іноземної мови», яка здійснювалась за такими напрямками:

-                     вивчення, систематизація, аналіз та узагальнення науково-методичної літератури з питань використання  сучасних інформаційних технологій в освіті (при викладанні різних навчальних предметів, підготовці та підвищення кваліфікації педагогічних працівників різних категорій)

-                     експериментальна перевірка рівня готовності учасників навчально-виховного процесу до використання окремих засобів ІКТ   - складових технологій Web 2.0  та Web 3.0 (приховане опитування,  включене спостереження);

-                     підвищення рівня володіння відповідними технологіями Web 2.0  та Web 3.0;

-                      апробація окремих складових Web 2.0  та Web 3.0  в безпосередній педагогічній діяльності (при підготовці та проведенні уроків з предмету);

-                     впровадження окремих елементів Web 2.0  та Web 3.0  в позакласну роботу з предмету (творчі роботи);

-                     систематизація та аналіз одержаних результатів, оформлення їх у вигляді наукових статей для подальшої публікації.

В процесі реалізації плану дослідження було виконано наступне:

-                      відібрана наукова література з питань впровадження Web 2.0  та Web 3.0 в освіті, проаналізовано зміст публікації, визначено основний напрям дослідження;

-                     проведено констатувальний експеримент (спостереження та опитування), опрацьовано отримані результати;

-                     підвищена кваліфікація в сфері використання ІТ-технологій (курси «Интел ТЕО», «Интел 10.0» (КОІППО); «Дизайн освітнього середовища» (ЦСОТ, м.Москва)

-                     розроблений ІТ–супровід до системи уроків в 6 класі (розробка отримала 2 місце на обласному  конкурсі «Проектування ІТ-супроводу сучасного уроку»)

-                     проведено апробацію окремих складових Web 2.0  та Web 3.0 в процесі підготовки та виконання річних творчих робіт гімназистів (Долотова Д., Нурієв А., Познаховська С.);

-                     підготовлені до друку 4 статті, в яких оприлюднено результати проведеного дослідження «Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті», «Використання Web 2.0  та Web 3.0 в системі підвищення кваліфікації», «Формування контенту персонального сайту педагогічного працівника», «Технологии Web 2.0  и Web 3.0 в изучении иностранных языков»;

-                     статті направлено до друку в наукових виданнях  та збірниках тез науково-практичних конференцій в Україні та  за її межами («Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя»; V міжнародна  науково-практична конференція «Освіта та наука в умовах глобальних викликів»; Восьма Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Наука і життя: сучасні тенденції, інтеграція у світову наукову думку»; Фестиваль педагогічних ідей  (Росія, м. Москва);

-                     роботи учениць  Долотової Д. та Познаховської С. направлені для участі у Фестивалі учнівських дослідницьких та творчих робіт «Портфоліо» ( Росія, м. Москва).

Учнівські дослідницькі роботи мали на меті вдосконалення навичок володіння інформаційними технологіями; розвиток критичного мислення; формування первинних навичок організації дослідницької роботи (формулювання мети дослідження, визначення засобів реалізації окремих етапів дослідження; реалізація практичної частини  та узагальнення отриманих  результатів); вдосконалення  життєвої компетентності.

Для виконання творчої роботи учні повинні були опанувати новий для них засіб: он-лайн ресурси використані в роботах Долотової Д. (сайт для створення коміксів), Нурієва А. (блог),  невідомі раніше способи використання звичного ресурсу опанувала Познаховська С. (створення навчальної гри засобами Power Point).  В процесі виконання завдань вчителя учні вели самоспостереження та аналізували власні утруднення, які викликало в них використання даного ресурсу. Результати спостережень в  подальшому були систематизовані та використані для підготовки рекомендацій по використанню даного ресурсу (Долотова Д., Нурієв А.) або інструкції для користувача (Познаховська Софія).

Категорія: Статті та доповіді | Переглядів: 627 | Додав: ISV | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Архів записів
Нова інформація
[03.05.2011][Мої файли]
Презентації з макросом DragandDrop (0)
[24.01.2011][Мої файли]
Тест для Test-W (1)
[26.01.2011][Мої файли]
Essen. Gerichte (0)
[30.01.2011][Мої файли]
J.S.Bach (0)
[01.05.2011][Мої файли]
Тести. Power Point (1)
[13.01.2011][Мої файли]
Musik, Nena (1)
[10.01.2012][Мої файли]
Як створити комікс (2)
[23.01.2011][Мої файли]
Лицарський турнір-2 (0)
Видавництво «Шкільний світ»

Банк Интернет-портфолио учителей

Шукайте мене також на інших ресурсах в мережі Інтернет!